piątek, 18 kwietnia 2008

Cytaty


-"Mamy wiele sukcesów na swoim koncie i jesteśmy za to bardzo wdzięczni.Mamy najlepszych fanów na świecie, koncertowaliśmy z kilkoma naszymi ulubionymi zespołami. Nagraliśmy płytę, z której jesteśmy bardzo dumni.Jednak nie można wszystkich zadowolić, ale nie trzeba też zawracać sobie tym głowy. Zwariowalibyśmy przecież, gdybyśmy próbowali wszystkich uszczęśliwić."


- Shannon Leto o początkach wspólnego grania z bratem: "To był wspaniały okres w naszym życiu. Mimo że mieszkaliśmy w Hollywood, unikaliśmy grania w Los Angeles. Zmienialiśmy nazwę każdej nocy. W ogóle nie obchodziło nas to, czy nasz występ był promowany albo reklamowany. Graliśmy, żeby grać. Graliśmy dla siebie.Tworzyliśmy długie, progresywne kompozycje, które można było albo pokochać, albo znienawidzić."


- Jared Leto o "A Beautiful Lie": "Do tworzenia materiału na ten album podszedłem bardziej osobiście. Chociaż to nagranie zawiera wiele elementów konceptualnych i motywów tematycznych, to jest jednak znacznie bardziej skoncentrowane na sercu niż na głowie. Chodziło mi o brutalną szczerość, rozwój, zmianę. To niewiarygodnie intymne spojrzenie na człowieka, który znalazł się na rozstaju dróg. To surowa i emocjonalna podróż. To opowieść o życiu, miłości, śmierci, bólu,radości i pasji. O tym, jak to jest być człowiekiem. Chciałem, żeby każda piosenka była jak rozdział w książce. Razem wszystkie utwory tworzą jakąś historię, ale pojedynczo każdy ten rozdział ma swoją własną barwę, ekspresję i osobowość."


- Tomo Milicevic: "Gdybym nie grał teraz w zespole, żyłbym z grania na ulicy. Nie żartuję."


- O procesie tworzenia materiału: "Jared pisze teksty, wymyśla wokale,słowa, melodie i podstawowe akordy. Przychodzi do nas z surowym pomysłem, więc wtedy siadamy wszyscy razem i opracowujemy to. Czasami pracujemy z komputerem, czasami po prostu gramy. Jared ma zwykle 75%pomysłu na piosenkę, my zaś wymyślamy resztę."


- Tomo Milicevic: "Kiedyś zawołałem moją mamę i powiedziałem jej, że staję się kobietą. Zaczęła krzyczeć histerycznie i prosić mnie, żebym to przemyślał, ale odpowiedziałem jej, że tak po prostu musi być.Wróciłem do domu w sukience i mieliśmy niezły ubaw. Jak widać, nie dała się na to nabrać."


- Shannon Leto: "Najdziwniejsza rzecz, o jaką kiedykolwiek poprosił mnie jakiś fan ? Cóż, kiedyś po koncercie pewna fanka chciała, żebym poszedł z nią do domu i poznał jej rodzinę. Chciała, żebym został u niej na noc, a rano poszedł z nią i jej rodziną do kościoła."


- O ściąganiu muzyki z Internetu: "Jeśli nasza płyta jest super, to nic nie powstrzyma ludzi przed kupieniem jej. Jednak wytwórnie płytowe zawsze przegrają wojnę ze ściąganiem muzyki z Internetu. Nie zatrzymasz tego, to jest nieuniknione. Tu nie chodzi o to, że dostajemy kasę dzięki temu, że fani kupują płyty. Rzecz w tym, że wytwórnie mogą nie być w stanie utrzymać zespołu na trasie. Ludzie nie rozumieją, jak to działa. Zespoły dostają kasę od wytwórni, żeby koncertować i promować płyty. Z jednej strony chcesz, żeby jak najwięcej ludzi mogło przyjść na koncert i zachwycać się muzyką, którą stworzyłeś, ale z drugiej strony musisz jakoś przetrwać. Tak naprawdę ci, którzy ściągają muzykę z Internetu narzekają potem, że ich ulubione zespoły nie koncertują.Zastanówcie się sami nad tym co mówicie i robicie."


- Tomo Milicevic: "Do nagrania charytatywnej piosenki zaprosilibyśmy takich artystów jak Trent Reznor, Bjork i Ricky Martin. Wszyscy zagraliby na harfie, a piosenka nazywałaby się "Flight Of The Harp"(Lot harfy)."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz